Όροι χρήσης
Πληροφορίες επιχείρησης
Η ιστοσελίδα roxistyle.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) της επιχείρησης με την επωνυμία “OKSANA MIKOLA BALAN” (Α.Φ.Μ.: 145737499, Δ.Ο.Υ.: ΚΟΡΙΝΘΟΥ). Η έδρα της βρίσκεται υπό την διεύθυνση: Ελευθερίου Βενιζέλου 20, Λουτράκι, 20300. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι: 2744302639. Η ηλεκτρονική διεύθυνση (email) είναι: info@roxistyle.gr
Ο τρόπος σύναψης της σύμβασης
Τα τεχνικά στάδια έως τη σύναψη της σύμβασης ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τα εξής:
Πρώτο στάδιο. Προσθήκη του επιθυμητού προϊόντος στο καλάθι πατώντας το κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”.
Δεύτερο στάδιο. Ανακατεύθυνση στην σελίδα καλαθιού (Cart) πατώντας το κουμπί “ΚΑΛΑΘΙ”.
Τρίτο στάδιο. Έλεγχος του καλαθιού σχετικά με τα προϊόντα και τις ποσότητες της επιθυμητής πράξης αγοράς.
Τέταρτο στάδιο. Ανακατεύθυνση στην σελίδα ταμείου (Checkout) για την συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης και τον επανέλεγχο της παραγγελίας.
Πέμπτο στάδιο. Ολοκλήρωση της σύμβασης εντός της σελίδας ταμείου (Checkout) πατώντας το κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” εφόσον έχουν διαβαστεί και αποδεχτεί οι όροι και προϋποθέσεις του ιστοτόπου.
Αρχειοθέτηση της σύμβασης
Μετά την σύναψη της σύμβασης ηλεκτρονικού εμπορίου η ιστοσελίδα αρχειοθετεί τα στοιχεία της παραγγελίας όπως: όνομα, επίθετο, όνομα εταιρίας (αν έχει συμπληρωθεί), διεύθυνση, πόλη, περιφέρεια (αν έχει συμπληρωθεί), ταχυδρομικός κώδικας, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση email (αν έχει συμπληρωθεί), τα προϊόντα της παραγγελίας. Σε καμία περίπτωση δεν αρχειοθετούνται τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.
Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων
Για να αποφευχθούν τα τυχόν λάθη κατά την σύμβαση ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν τρία στάδια εντοπισμού και διόρθωσης σφαλμάτων πριν την ανάθεση της παραγγελίας. Ακολουθούν τα τα στάδια.
Πρώτο στάδιο. Έλεγχος της σελίδας του καλαθιού στην οποία ο χρήστης ανακατευθύνεται υποχρεωτικά πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης. Ο έλεγχος επιτρέπει την αφαίρεση των ανεπιθύμητων προϊόντων και την προσθαφαίρεση της ποσότητας των προϊόντων.
Δεύτερο στάδιο. Έλεγχος της σελίδας του ταμείου στην οποία ο χρήστης ανακατευθύνεται υποχρεωτικά πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης. Ο έλεγχος επιτρέπει την επαναληπτική ανάγνωση των προϊόντων, του υποσυνόλου και του συνόλου της παραγγελίας.
Τρίτο στάδιο. Ανάγνωση της σελίδας με τις πολιτικές απορρήτου του ιστοτόπου και η αποδοχή τους πατώντας την ειδική κουκίδα “Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις του ιστοτόπου”. Ο σύνδεσμος για την ανακατεύθυνση στην σελίδα με τις πολιτικές απορρήτου βρίσκεται σε εμφανές σημείο πάνω απο την ειδική κουκίδα της αποδοχής.
Γλώσσες στις οποίες μπορεί να συναφθεί η σύμβαση
Η γλώσσα για την σύναψη της σύμβασης ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και για την σωστή ανάγνωση της είναι η ελληνική.
Χαρακτηριστικά και ποιότητα προϊόντων
Τα χαρακτηριστικά και η ποιότητα των διαθέσιμων προς πώληση προϊόντων αναφέρονται στις σελίδες των προϊόντων. Οι τιμές όλων των προϊόντων περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής η αντικαταβολής τα οποία όμως αναγράφονται σε κάθε σελίδα του προϊόντος.
Όροι υπαναχώρησης και ακύρωσης της σύμβασης
Οι χρήστες που πραγματοποιούν σύμβαση ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν το δικαίωμά για άσκηση αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από την ημερομηνία της παραλαβής του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση με την μόνη επιβάρυνση τα έξοδα αποστολής. Για να ασκήσει ο χρήστης το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να επικοινωνήσει με την επιχείρηση τηλεφωνικά η μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ο χρήστης μπορεί να προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας του εντός των δύο ωρών μετά την ολοκλήρωσή της. Ο χρήστης οφείλει να επικοινωνήσει με την επιχείρηση τηλεφωνικά η μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τρόποι πληρωμής
Η ιστοσελίδα παρέχει τους εξής τρόπους πληρωμής των προϊόντων:
Αντικαταβολή
Πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα
Google pay
Apple pay
Επίλυση των καταναλωτικών διαφορών
Η ιστοσελίδα roxistyle.gr σέβεται τα δικαιώματα των καταναλωτών της και προτείνει την άμεση επικοινωνία με την επιχείρηση για την επίλυση τυχόν διαφορών. Τηρούμενη την Οδηγία 2013/11/ΕΕ για την εναλλακτική επίλυση διαφορών και τον Κανονισμό 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών κοινοποιεί τον σύνδεσμο(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL) προκειμένου να συνδεθούν οι καταναλωτές με την πλατφόρμα Η.Ε.Δ.
Αγορά ως επισκέπτης
Προσφέρουμε την επιλογή της αγοράς των προϊόντων που διαθέτουμε στην ιστοσελίδα μας χωρίς την ανάγκη δημιουργίας λογαριασμού. Στην περίπτωση αυτή θα σας ζητηθούν μόνα τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
Πνευματικά δικαιώματα
Το περιεχόμενο αυτού του ισοτόπου ανήκει στην επιχείρηση “OKSANA MIKOLA BALAN” και στους συνεργάτες της που παρέχουν την άδεια χρήσης. Η χρήση του περιεχομένου είναι επιτρεπτή μόνο μετά την έγκριση.
Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Η επιχείρηση τηρεί και εφαρμόζει τα όσα ορίζονται στον κώδικα. Δείτε όλον τον κώδικα εδώ.
Πολιτική απορρήτου
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Α. Στοιχεία Υπευθύνου Επεξεργασίας
Η επιχείρηση με την επωνυμία OKSANA MIKOLA BALAN (και διακριτικό τίτλο …………………….) η οποία εδρεύει στ… ΛΟΥΤΡΑΚΙ (οδός ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, αρ. 20, Τ.Κ. 20300, τηλ. 2744302639 e-mail: info@roxistyle.gr), (εφεξής «Επιχείρηση»), σας ενημερώνει με την παρούσα, υπό την ιδιότητα του υπευθύνου επεξεργασίας, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 (εφεξής «ΓΚΠΔ») και τις σχετικές διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως ισχύουν, για το είδος των προσωπικών δεδομένων που συλλέγει, την πηγή συλλογής τους, τον λόγο της συλλογής τους και της επεξεργασίας τους, τους τυχόν αποδέκτες αυτών, τον χρόνο τήρησής τους, την τυχόν διαβίβασή τους εκτός Ε.Ε. καθώς και για τα δικαιώματά σας σε σχέση με τα δεδομένα σας ως πελάτες της Επιχείρησης και πώς μπορείτε να τα ασκήσετε.
Β. Είδος δεδομένων και πηγές προέλευσης
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγει και επεξεργάζεται η Επιχείρηση είναι:
1. Στοιχεία ταυτοποίησης και τιμολόγησής σας, ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και ΔΥΟ.
2. Στοιχεία επικοινωνίας σας, δηλαδή ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου (σταθερό, κινητό).
3. Στοιχεία πληρωμών, πιστωτικές κάρτες, εξοφλήσεις/οφειλές.
4. Στοιχεία συναλλαγών, ιστορικό συναλλαγών κλπ.
5. Στοιχεία σχετικά με τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών μας (loyalty/bonus), ήτοι πόντοι συναλλαγών, ιστορικό εξαργυρώσεων κ.τ.λ., εφόσον συμμετέχετε σε αυτό.
Τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα υπό σημεία 1, 2 και 3 παρέχονται στην Επιχείρηση από εσάς, και, κατά περίπτωση, αποτελούν απαίτηση για τη σύναψη και εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης (π.χ. παραγγελία και αποστολή προϊόντων στη διεύθυνση κατοικίας σας), η οποία δεν θα είναι δυνατή σε περίπτωση που αρνηθείτε την παροχή τους. Η παροχή των δεδομένων σας που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών μας είναι προαιρετική, τυχόν δε άρνησή σας να τα παρέχετε έχει ως συνέπεια τη μη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα. Τα στοιχεία συναλλαγών, οι πληροφορίες εξοφλήσεων και οφειλών σας και τα στοιχεία τυχόν συμμετοχής σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών μας προκύπτουν κατά την εξέλιξη της συναλλακτικής σας σχέσης με την Επιχείρηση και διατηρούνται από αυτή.
Γ. Σκοποί και νομική βάση επεξεργασίας
Η Επιχείρηση συλλέγει και επεξεργάζεται τα ανωτέρω αναφερθέντα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν για τους ακόλουθους σκοπούς και νομικές βάσεις:
- Παροχή υπηρεσιών λιανικού εμπορίου προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των εξ αποστάσεως υπηρεσιών ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-shop).
Τα δεδομένα υπό σημεία 1, 2 και 3 ανωτέρω της Ενότητας Β. για την ταυτοποίησή σας και την επικοινωνία μαζί σας τυγχάνουν επεξεργασίας με σκοπό την εμπορία προϊόντων …….. προς εσάς σύμφωνα με την παραγγελία σας και η νομική βάση επεξεργασίας τους είναι η εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης (εκτέλεση πληρωμής, ενημέρωση για παραγγελίες, παράδοση προϊόντων κλπ.), σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 1 β’ ΓΚΠΔ.
- Τιμολόγηση προϊόντων
Τα δεδομένα υπό σημεία 1, 2 και 3 ανωτέρω της Ενότητας Β. που σχετίζονται με τις πληρωμές σας κατά περίπτωση τυγχάνουν επιπλέον επεξεργασίας, με σκοπό την τιμολόγηση των προϊόντων της Επιχείρησης και νομική βάση για την επεξεργασία τους είναι η εκπλήρωση των έννομων υποχρεώσεων της Επιχείρησης που απορρέουν από τη φορολογική νομοθεσία, σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 1 γ’ ΓΚΠΔ.
- Συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (loyalty/bonus)
Σε περίπτωση που συμμετέχετε στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών μας, σκοπός επεξεργασίας των δεδομένων σας υπό σημεία 1, 2 και 4 ανωτέρω, είναι η ανταμοιβή σας με πόντους σύμφωνα με το πρόγραμμα και νομική βάση για την επεξεργασία είναι η συγκατάθεσή σας σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 1 α’ ΓΚΠΔ.
- Απευθείας προώθηση με ηλεκτρονικά μέσα
Τα στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας σας χρησιμοποιούνται επίσης για το σκοπό της προώθησης παρόμοιων προϊόντων μας με ηλεκτρονικά μέσα (e-mail/sms), με νομική βάση επεξεργασίας το υπέρτερο έννομο συμφέρον της επιχείρησής μας για την απευθείας εμπορική προώθηση των προϊόντων της (άρ. 6 παρ. 1 στ’ ΓΚΠΔ και αρ. 11 παρ. 3 Ν. 3471/2006).
Δ. Διαβίβαση των δεδομένων – Αποδέκτες
Προκειμένου η Επιχείρηση να ανταποκριθεί στις ανωτέρω αναφερθείσες λειτουργίες και στις σχετικές υποχρεώσεις της, κοινοποιεί τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των πελατών της σε κατηγορίες προσώπων ή φορέων (αποδέκτες). Οι αποδέκτες έχουν πρόσβαση μόνο σε όσα από τα Προσωπικά σας Δεδομένα είναι απολύτως απαραίτητα για την εκπλήρωση των καθηκόντων ή την παροχή των υπηρεσιών που έχουν αναλάβει απέναντι στην Επιχείρηση. Οι κατηγορίες αυτές είναι οι ακόλουθες:
- Μεταφορικές εταιρείες courier για την αποστολή της παραγγελίας.
- Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, στο βαθμό που απαιτείται για την εκτέλεση της συναλλαγής
- Φορολογικές αρχές, σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία
- Δικηγόροι, εφόσον αυτό είναι απαραίτητο για την άσκηση των δικαιωμάτων της Επιχείρησης και την προάσπιση των εννόμων συμφερόντων της
- Δικαστικοί επιμελητές, συμβολαιογράφοι, δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές, καθώς και ελεγκτικές αρχές, εφόσον αυτό επιβάλλεται από νομοθετικές διατάξεις ή δικαστικές αποφάσεις ή κατόπιν σχετικών νομίμων αιτημάτων αυτών κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
Ε. Χρόνος τήρησης δεδομένων
Το χρονικό διάστημα διατήρησης των δεδομένων σας εξαρτάται απο το αν είστε εγγεγραμμένος πελάτης η αν πραγματοποιείτε την σύμβαση ως επισκέπτης.
Στην περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος πελάτης τα δεδομένα σας παραμένουν στην βάση μας για όσο καιρό διαθέτετε τον λογαριασμό. Απο την στιγμή που διαγράψετε τον λογαριασμό θα σβηστούν και τα δεδομένα.
Στην περίπτωση που πραγματοποιείτε την αγορά ως επισκέπτης τα δεδομένα σας παραμένουν στην βάση για έναν μήνα και έπειτα διαγράφονται.
Εάν μέχρι τη λήξη των ως άνω χρονικών διαστημάτων βρίσκονται σε εξέλιξη δικαστικές διαδικασίες, στις οποίες εμπλέκεται η Επιχείρηση και σας αφορούν άμεσα ή έμμεσα, ο χρόνος τήρησης των δεδομένων σας παρατείνεται μέχρι την έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης.
Μετά την πάροδο των κατά περίπτωση ανωτέρω χρονικών διαστημάτων, τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν θα διαγράφονται/καταστρέφονται βάσει της πολιτικής καταστροφής της Επιχείρησης.
ΣΤ. Διαβίβαση δεδομένων εκτός Ε.Ε.
Η Επιχείρηση δεν διαβιβάζει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν σε τρίτες χώρες εκτός Ε.Ε.
Ζ. Τι δικαιώματα έχετε σε σχέση με τα δεδομένα σας και πώς μπορείτε να τα ασκήσετε
Ως πελάτες της Επιχείρησης έχετε μία σειρά δικαιωμάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15-22 του ΓΚΠΔ, ως προς τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία τυγχάνουν επεξεργασίας από την Επιχείρηση.
Στον παρακάτω πίνακα παρατίθενται τα δικαιώματά σας ανά σκοπό επεξεργασίας και αντίστοιχη νομική βάση. Στον πίνακα αυτό θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες (έννοια, τρόπος και προθεσμίες άσκησης) και έντυπο για την άσκηση κάθε δικαιώματος. Γενικές πληροφορίες για την άσκηση των δικαιωμάτων σας είναι διαθέσιμες παρακάτω.
Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε κάποιο δικαίωμά σας, παρακαλούμε συμπληρώστε το αντίστοιχο έντυπο και στείλτε το στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@roxistyle.gr ή εγγράφως ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 20, ΛΟΥΤΡΑΚΙ, 20300. Σημειώνουμε ότι σε περίπτωση που υπάρχουν εύλογες αμφιβολίες σχετικά με την ταυτότητα του υποκειμένου των δεδομένων μπορεί να ζητήσουμε την παροχή πρόσθετων πληροφοριών για την επιβεβαίωση της ταυτότητας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ | |||||||||
Πρόσβαση (Άρθρο 15 ΓΚΠΔ) | Διόρθωση (16) | Διαγραφή (17) | Περιορισμός (18) | Φορητότητα (20) | Εναντίωση (21) | Αυτοματοποιημένη απόφαση (22) | Ανάκληση συγκατάθεσης (7.3) | ||
ΣΚΟΠΟΣ | ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ | 📄 | 📄 | 📄 | 📄 | 📄 | 📄 | 📄 | |
Παροχή υπηρεσιών λιανικού εμπορίου προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των εξ αποστάσεως υπηρεσιών ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-shop) (στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας) | Εκτέλεση σύμβασης (Άρθρο 6.1β ΓΚΠΔ) | Χ | Χ | Χ | Χ | Χ | |||
Τιμολόγηση προϊόντων | Συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση (6.1γ) + φορολογική νομοθεσία | Χ | Χ | Χ | |||||
Προώθηση προϊόντων σε πελάτες με ηλεκτρονικά μέσα | Υπέρτερο έννομο συμφέρον (6.1στ + Ν.3471/2006 άρ. 11.3) | Χ | Χ | Χ | Χ | Χ | Χ | ||
Προαιρετική συμμετοχή σε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (loyalty/bonus) | Συγκατάθεση (6.1α) | Χ | Χ | Χ | Χ | Χ | Χ |
Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση έχει σε κάθε περίπτωση δικαίωμα να αρνηθεί μερικώς ή πλήρως την ικανοποίηση του αιτήματός σας για περιορισμό στην επεξεργασία ή διαγραφή των δεδομένων σας, εάν η επεξεργασία ή η τήρηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν είναι απαραίτητη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομίμων δικαιωμάτων της ή την εκπλήρωση νομίμων υποχρεώσεών της.
Η Επιχείρηση οφείλει να απαντήσει στο αίτημά σας εντός μηνός από την παραλαβή του. Η εν λόγω προθεσμία δύναται να παραταθεί κατά δύο ακόμη μήνες, εφόσον απαιτείται κατά την κρίση της Επιχείρησης λαμβάνοντας υπόψη την πολυπλοκότητα του αιτήματος και του αριθμού των αιτημάτων και σε αυτήν την περίπτωση η Επιχείρηση θα σας ενημερώσει εντός μηνός από την παραλαβή για την εν λόγω παράταση, καθώς και για τους λόγους καθυστέρησης.
Εάν η Επιχείρηση δεν ενεργήσει επί του αιτήματός σας κατά την άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων ή κατόπιν της απαντήσεώς της κρίνετε ότι παραβιάζονται τα ανωτέρω αναφερθέντα δικαιώματά σας έχετε τη δυνατότητα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Λ. Κηφισίας 1-3, 115 23, Αθήνα, https://www.dpa.gr/, τηλ. 2106475600.
Για οποιοδήποτε θέμα αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της Επιχείρησής μας, στα στοιχεία: τηλ. 2744302639 e-mail: info@roxistyle.gr
ΔΥΚΑΙΩΜΑΤΑ
1) Γενικές πληροφορίες για την άσκηση των δικαιωμάτων των υποκειμένων των δεδομένων βάσει του ΓΚΠΔ
1. 1 είναι το δικαίωμα του υποκειμένου των δεδομένων βάσει του ΓΚΠΔ;
Ο εργαζόμενος, πελάτης ή προμηθευτής, εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο του οποίου τα προσωπικά δεδομένα επεξεργάζεται ο υπεύθυνος επεξεργασίας, έχει μια σειρά από δικαιώματα σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων, όπως της πρόσβασης στα δεδομένα του, της διόρθωσης ανακριβών ή ελλιπών δεδομένων, της διαγραφής ή της υποβολής αντιρρήσεων σχετικά με την επεξεργασία.
1.2. Πως ασκείται το δικαίωμα;
Ασκείται με την υποβολή γραπτού αιτήματος προς τον υπεύθυνο επεξεργασίας, μεταξύ άλλων και με ηλεκτρονικά μέσα.
1.3. Μπορεί να επιβληθεί τέλος κι αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις;
Καταρχήν η άσκηση των δικαιωμάτων διενεργείται ατελώς. Εάν όμως τα αιτήματα του υποκειμένου των δεδομένων είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα τους, ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να επιβάλει την καταβολή εύλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την παροχή της ενημέρωσης ή την ανακοίνωση ή την εκτέλεση της ζητούμενης ενέργειας. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας φέρει το βάρος της απόδειξης του προδήλως αβάσιμου ή του υπερβολικού χαρακτήρα του αιτήματος.
1.4. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της ΜΜΕ ως υπευθύνου επεξεργασίας;
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για να παρέχει στο υποκείμενο των δεδομένων κάθε πληροφορία που αναφέρεται στα άρθρα 13 και 14 και κάθε ανακοίνωση στο πλαίσιο των άρθρων 15 έως 22 και του άρθρου 34 σχετικά με την επεξεργασία σε συνοπτική, διαφανή, κατανοητή και εύκολα προσβάσιμη μορφή, χρησιμοποιώντας σαφή και απλή διατύπωση, ιδίως όταν πρόκειται για πληροφορία απευθυνόμενη ειδικά σε παιδιά.
Οι πληροφορίες παρέχονται γραπτώς ή με άλλα μέσα, μεταξύ άλλων, εφόσον ενδείκνυται, ηλεκτρονικώς.
Όταν ζητείται από το υποκείμενο των δεδομένων, οι πληροφορίες μπορούν να δίνονται προφορικά, υπό την προϋπόθεση ότι η ταυτότητα του υποκειμένου των δεδομένων είναι αποδεδειγμένη με άλλα μέσα.
1.5. Πότε πρέπει να απαντήσει η ΜΜΕ (χρονικοί περιορισμοί και δυνατότητα παράτασης);
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας παρέχει στο υποκείμενο των δεδομένων πληροφορίες για την ενέργεια που πραγματοποιείται κατόπιν του αιτήματός του χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Η εν λόγω προθεσμία μπορεί να παραταθεί κατά δύο ακόμη μήνες, εφόσον απαιτείται, λαμβανομένων υπόψη της πολυπλοκότητας του αιτήματος και του αριθμού των αιτημάτων.
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει το υποκείμενο των δεδομένων για την εν λόγω παράταση εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, καθώς και για τους λόγους της καθυστέρησης.
Εάν ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν ενεργήσει επί του αιτήματος του υποκειμένου των δεδομένων, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει το υποκείμενο των δεδομένων, χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, για τους λόγους για τους οποίους δεν ενήργησε και για τη δυνατότητα υποβολής καταγγελίας σε εποπτική αρχή και άσκησης δικαστικής προσφυγής.
1.6. Πότε το αίτημα θεωρείται πολύπλοκο;
Όταν δεν μπορεί να απαντηθεί άμεσα από τον ΥΕ, αλλά απαιτούνται και επιπρόσθετες ενέργειες από την πλευρά του για την ικανοποίησή του, όπως ιδίως όταν χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση από τον ΥΕ ή όταν εμπλέκονται και άλλοι φορείς προκειμένου να απαντηθεί και διεκπεραιωθεί.
1.7. Μπορούν να ζητηθούν επιπρόσθετες πληροφορίες από το υποκείμενο των δεδομένων (ιδίως για ταυτοποίηση);
Όταν ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει εύλογες αμφιβολίες σχετικά με την ταυτότητα του φυσικού προσώπου που υποβάλλει το αίτημα, ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να ζητήσει την παροχή πρόσθετων πληροφοριών αναγκαίων για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του υποκειμένου των δεδομένων.
1.8. Tι ισχύει, όταν ο αιτών είναι ανήλικος;
Τα σχετικά δικαιώματα ασκούνται από το πρόσωπο που ασκεί τη γονική μέριμνα του ανηλίκου.
1.9. Πότε η ΜΜΕ δεν έχει υποχρέωση ικανοποίησης του δικαιώματος;
- Όταν δεν μπορεί να εξακριβώσει την ταυτότητα του προσώπου που υποβάλλει το αίτημα
- Εάν τα αιτήματα του υποκειμένου των δεδομένων είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα τους
- Όταν δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση ή/και ικανοποίησή του
1.10. Τι ισχύει σε περίπτωση μη ικανοποίησης του δικαιώματος; Περαιτέρω δικαιώματα υποκειμένων.
Εάν ο ΥΕ απορρίψει το αίτημα για ικανοποίηση του δικαιώματος, το υποκείμενο των δεδομένων έχει δυνατότητα υποβολής καταγγελίας στην εποπτική αρχή και άσκησης δικαστικής προσφυγής. Αρμόδια εποπτική αρχή για την Ελλάδα είναι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Κηφισίας 1-3, 115 23, Αθήνα, https://www.dpa.gr/, τηλ. 2106475600.
2) Δικαίωμα πρόσβασης (άρθρο 15 ΓΚΠΔ)
2.1. Τι είναι το δικαίωμα πρόσβασης
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να ζητά, είτε εγγράφως, είτε ηλεκτρονικά, είτε προφορικά (μόνο μετά από δική του απαίτηση) :
- Επιβεβαίωση ενδεχόμενης επεξεργασίας δικών του δεδομένων συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων πληροφοριών, ή/και
- Λήψη αντιγράφου των προσωπικών του δεδομένων.
Τι πληροφορίες παρέχονται:
Εφόσον ο υπεύθυνος επεξεργασίας επιβεβαιώσει την εν λόγω επεξεργασία, το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να λάβει περαιτέρω και τις εξής πληροφορίες από τον υπεύθυνο επεξεργασίας:
- τους σκοπούς της επεξεργασίας,
- τις σχετικές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα,
- τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών στους οποίους κοινολογήθηκαν ή πρόκειται να κοινολογηθούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, ιδίως τους αποδέκτες σε τρίτες χώρες ή διεθνείς οργανισμούς,
- εάν είναι δυνατόν, το χρονικό διάστημα για το οποίο θα αποθηκευτούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή, όταν αυτό είναι αδύνατο, τα κριτήρια που καθορίζουν το εν λόγω διάστημα,
- την ύπαρξη δικαιώματος υποβολής αιτήματος στον υπεύθυνο επεξεργασίας για διόρθωση ή διαγραφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορά το υποκείμενο των δεδομένων ή δικαιώματος αντίταξης στην εν λόγω επεξεργασία,
- το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας σε εποπτική αρχή,
- όταν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα δεν συλλέγονται από το υποκείμενο των δεδομένων, κάθε διαθέσιμη πληροφορία σχετικά με την προέλευσή τους,
- την ύπαρξη αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, καθώς και σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη λογική που ακολουθείται, αλλά και τη σημασία και τις προβλεπόμενες συνέπειες της εν λόγω επεξεργασίας για το υποκείμενο των δεδομένων.
- τις κατάλληλες εγγυήσεις που ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει λάβει σύμφωνα με το άρθρο 46 ΓΚΠΔ σε περίπτωση που τα δεδομένα του διαβιβάζονται ή διαβιβάσθηκαν σε τρίτη χώρα ή διεθνή οργανισμό
2.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
Το υποκείμενο δύναται να ασκήσει το εν λόγω δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή, όταν:
Α) ο υπεύθυνος επεξεργασίας επεξεργάζεται δικά του προσωπικά δεδομένα, ή/και
Β) δεν είναι βέβαιο ότι λαμβάνει χώρα επεξεργασία και το υποκείμενο επιθυμεί να λάβει σχετική επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένων και των πληροφοριών που αναφέρονται στο ανωτέρω σημείο 2.1.
2.3. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας έναντι του υποκειμένου κατόπιν του αιτήματος πρόσβασης
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να:
α) χορηγήσει αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων, κατ’ αρχήν, δωρεάν, – εύλογο τέλος: εάν το αίτημα αναφέρεται σε πάνω από ένα αντίγραφα (βλ. και ενότητα 1.3.)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το αντίγραφο μπορεί να χορηγηθεί και σε ηλεκτρονική μορφή, εάν το αίτημα γίνει με ηλεκτρονικά μέσα, εκτός αν το υποκείμενο των δεδομένων ζητήσει κάτι διαφορετικό (πχ. ταχυδρομείο),
ή/και
β) επιβεβαιώσει την ύπαρξη επεξεργασίας και να χορηγήσει σχετικές αιτούμενες πληροφορίες.
2.4. Εξαιρέσεις ικανοποίησης
Το δικαίωμα για λήψη αντιγράφου μπορεί να μην ικανοποιηθεί σε περίπτωση που:
α) με τη χορήγησή του στο υποκείμενο επηρεάζονται δυσμενώς δικαιώματα και ελευθερίες τρίτων φυσικών προσώπων (πχ. επαγγελματικό απόρρητο). Σε αυτή την περίπτωση, ο υπεύθυνος επεξεργασίας δύναται να ικανοποιήσει το δικαίωμα μετά από απαλοιφή επίμαχων προσωπικών δεδομένων των τρίτων προσώπων.
β) το αίτημα είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του.
2.5. Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα:
- με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση για τους λόγους της απόρριψης, όπως όταν είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του
- για το δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή (επισημαίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας με την Αρχή) για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του καθώς και
- για το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του καθώς και δικαστικής προσφυγής.
3) Δικαίωμα διόρθωσης (άρθρο 16 ΓΚΠΔ)
3.1. Τι είναι το δικαίωμα
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση,
α) τη διόρθωση ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν, καθώς και
β) τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, μεταξύ άλλων, μέσω συμπληρωματικής δήλωσης.
3.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
Όποτε το υποκείμενο των δεδομένων κρίνει ότι τα δεδομένα του είναι λανθασμένα ή ελλιπή, δηλαδή χρήζουν συμπλήρωσης για την αποφυγή παραπλάνησης ή παρεξήγησης.
3.3. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας επί του αιτήματος
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να :
- ικανοποιήσει αμέσως, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αίτημα και σε κάθε περίπτωση εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών,
- ανακοινώσει σε ενδεχόμενους αποδέκτες των δεδομένων τη διόρθωση αυτών, εκτός αν αυτό αποδεικνύεται ανέφικτο ή αν συνεπάγεται δυσανάλογη προσπάθεια.
3.4. Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα:
- για τους λόγους της απόρριψης, όπως, όταν είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του,
- για το δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή (επισημαίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας με την Αρχή) για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και
- για το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του καθώς και δικαστικής προσφυγής.
4) Δικαίωμα διαγραφής (άρθρο 17 ΓΚΠΔ)
4.1. Τι είναι το δικαίωμα διαγραφής
Δικαίωμα διαγραφής δεδομένων: Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας τη διαγραφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν από το τηρούμενο αρχείο του.
Δικαίωμα στη λήθη: Ένα φυσικό πρόσωπο (υποκείμενο των δεδομένων) μπορεί να ζητήσει από τον φορέα εκμετάλλευσης μιας μηχανής αναζήτησης στο διαδίκτυο να απαλείψει έναν ή περισσότερους συνδέσμους ιστοσελίδων (που περιέχουν δημοσιευμένες πληροφορίες σχετικές με το πρόσωπό του) από τον κατάλογο αποτελεσμάτων ο οποίος εμφανίζεται κατόπιν αναζήτησης με το ονοματεπώνυμό του. Για παράδειγμα, μπορεί να ζητήσει τη διαγραφή συνδέσμου αναφορικά με παλιό άρθρο εφημερίδας που αφορά ένα δάνειο που έχει εξοφλήσει προ πολλού. Ο φορέας εκμετάλλευσης της μηχανής αναζήτησης υποχρεούται να διαγράψει τον αναφερόμενο σύνδεσμο εφόσον δεν πρόκειται για δημόσιο πρόσωπο ή εφόσον το γενικό δημόσιο συμφέρον για πρόσβαση στις πληροφορίες δεν υπερισχύει του συμφέροντος του υποκειμένου των δεδομένων.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Αρχής στο σύνδεσμο: https://www.dpa.gr/el/polites/gkpd/dikaiwma_diagrafis/aitisi_diagrafis
4.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
To υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να ζητήσει τη διαγραφή των δεδομένων του όταν:
- τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή υποβλήθηκαν σε επεξεργασία με άλλο τρόπο,
- το υποκείμενο των δεδομένων ανακαλεί τη συγκατάθεσή του επί της οποίας βασίζεται η επεξεργασία και δεν υπάρχει άλλη νομική βάση για τη συνέχιση αυτής,
- το υποκείμενο των δεδομένων αντιτίθεται στην επεξεργασία σύμφωνα με το άρθρο 21 παράγραφος 1 και 2 του ΓΚΠΔ και δεν υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία,
- τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα υποβλήθηκαν σε επεξεργασία παράνομα,
- τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα πρέπει να διαγραφούν, ώστε να τηρηθεί νομική υποχρέωση βάσει του ενωσιακού δικαίου ή του δικαίου κράτους μέλους, στην οποία υπόκειται ο υπεύθυνος επεξεργασίας,
- όταν το υποκείμενο των δεδομένων παρέσχε τη συγκατάθεσή του ως παιδί, δεν είχε πλήρη επίγνωση των κινδύνων που ενέχει η επεξεργασία, και θέλει αργότερα να αφαιρέσει τα συγκεκριμένα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, κυρίως από το Διαδίκτυο.
4.3. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας επί του αιτήματος διαγραφής
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Υποχρέωση ενημέρωσης σε περίπτωση διαβίβασης σε τρίτους
Σε περίπτωση γνωστοποίησης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε τρίτους, ο υπεύθυνος επεξεργασίας:
- ανακοινώνει κάθε διαγραφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε κάθε αποδέκτη, στον οποίο γνωστοποιήθηκαν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, εκτός εάν αυτό αποδεικνύεται ανέφικτο ή εάν συνεπάγεται δυσανάλογη προσπάθεια,
- εφόσον ζητηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων, ενημερώνει το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά με τους εν λόγω αποδέκτες.
Γ. Υποχρέωση ενημέρωσης των υπευθύνων επεξεργασίας σε περίπτωση δημοσιοποίησης
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας ο οποίος δημοσιοποίησε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, και υποχρεούται να τα διαγράψει θα πρέπει να ενημερώνει τους υπευθύνους επεξεργασίας που επεξεργάζονται τα εν λόγω δεδομένα, ότι το υποκείμενο των δεδομένων ζήτησε τη διαγραφή από αυτούς του υπευθύνους επεξεργασίας τυχόν συνδέσμων με τα δεδομένα αυτά ή αντιγράφων ή αναπαραγωγών των εν λόγω δεδομένων.
4.4. Εξαιρέσεις ικανοποίησης δικαιώματος
Το υποκείμενο των δεδομένων δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει τη διαγραφή των δεδομένων του όταν η επεξεργασία τεκμηριωμένα είναι απαραίτητη:
- για την άσκηση του δικαιώματος ελευθερίας της έκφρασης και ενημέρωσης,
- για τη συμμόρφωση με νομική υποχρέωση,
- για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας (αφορά περιπτώσεις που ο υπεύθυνος επεξεργασίας είναι το Δημόσιο ή δημόσιοι φορείς),
- για λόγους δημοσίου συμφέροντος στον τομέα της δημόσιας υγείας,
- για σκοπούς αρχειοθέτησης προς το δημόσιο συμφέρον,
- για σκοπούς επιστημονικής ή ιστορικής έρευνας ή στατιστικούς σκοπούς,
- για θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
4.5. Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος του υποκειμένου των δεδομένων για τη διαγραφή των δεδομένων του, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα :
- για τους λόγους της απόρριψης,
- για το δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή (επισημαίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας με την Αρχή) για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και
- για το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή ο φορέας εκμετάλλευσης της μηχανής αναζήτησης για τις περιπτώσεις του δικαιώματος στη λήθη, δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και δικαστικής προσφυγής.
5) Δικαίωμα περιορισμού (άρθρα 18 και 19 ΓΚΠΔ)
5.1.Τι είναι το δικαίωμα περιορισμού
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να ζητήσει τον περιορισμό της επεξεργασίας, δηλαδή την προσωρινή διακοπή της επεξεργασίας των δεδομένων του, υπό συγκεκριμένες αποκλειστικά απαριθμούμενες προϋποθέσεις. Όταν το δικαίωμα ικανοποιείται, η επεξεργασία παύει ή διακόπτεται για προσωρινό διάστημα.
5.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
Το υποκείμενο των δεδομένων μπορεί να ζητήσει τον περιορισμό της επεξεργασίας, όταν:
- αμφισβητεί την ακρίβεια των δεδομένων του μέχρι να επαληθευθεί αυτή από τον υπεύθυνο επεξεργασίας,
- η επεξεργασία είναι παράνομη και το υποκείμενο των δεδομένων αντιτάσσεται στη διαγραφή των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ζητεί, αντ’ αυτής, τον περιορισμό της χρήσης τους,
- ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν χρειάζεται πλέον τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τους σκοπούς της επεξεργασίας, αλλά τα δεδομένα αυτά απαιτούνται από το υποκείμενο των δεδομένων για τη θεμελίωση, την άσκηση ή την υποστήριξη νομικών αξιώσεων,
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει αντιρρήσεις για την επεξεργασία σύμφωνα με το άρθρο 21 παράγραφος 1, εν αναμονή της επαλήθευσης του κατά πόσον οι νόμιμοι λόγοι του υπευθύνου επεξεργασίας υπερισχύουν έναντι των λόγων του υποκειμένου των δεδομένων.
5.3. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας επί του αιτήματος περιορισμού
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να:
- ικανοποιήσει το δικαίωμα στις προβλεπόμενες προθεσμίες,
- να περιορίσει την επεξεργασία με τους εξής ενδεικτικούς τρόπους:
- τα δεδομένα να μεταφερθούν προσωρινά σε άλλο σύστημα,
- να μην υπάρχει πρόσβαση των χρηστών στα δεδομένα,
- τα δεδομένα να μην είναι προσωρινά δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα.
5.4. Αποτελέσματα ικανοποίησης άσκησης δικαιώματος
Προσωρινή παύση επεξεργασίας.
Προσοχή: δυνατότητα συνέχισης επεξεργασίας, μόνο:
- με τη συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων,
- για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων,
- για την προστασία δικαιωμάτων άλλων φυσικών ή νομικών προσώπων,
- για λόγους σημαντικού δημόσιου συμφέροντος της Ε.Ε. ή της Ελλάδας.
5.5. Εξαιρέσεις ικανοποίησης
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να μην ικανοποιήσει το δικαίωμα περιορισμού, όταν τεκμηριωμένα είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του.
5.6. Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα:
- για τους λόγους της απόρριψης, όπως όταν είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του
- για το δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή (επισημαίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας με την Αρχή) για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και
- για το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και δικαστικής προσφυγής.
6) Δικαίωμα φορητότητας (άρθρο 20 ΓΚΠΔ)
6.1. Τι είναι το δικαίωμα φορητότητας
Το δικαίωμα στη φορητότητα προσφέρει στα φυσικά πρόσωπα (υποκείμενα των δεδομένων) έναν εύκολο τρόπο να διαχειρίζονται τα ίδια τα προσωπικά τους δεδομένα. Τα διευκολύνει να διακινούν, να αντιγράφουν ή να μεταφέρουν, εύκολα, δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα από ένα περιβάλλον τεχνολογιών πληροφορικής σε άλλο.
Τα υποκείμενα των δεδομένων έχουν δικαίωμα:
α) να λάβουν τα δικά τους προσωπικά δεδομένα, τα οποία έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία με αυτοματοποιημένα μέσα από έναν υπεύθυνο επεξεργασίας, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο,
β) να ζητήσουν να διαβιβάσει ο υπεύθυνος επεξεργασίας τα εν λόγω δεδομένα σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από τον αρχικό υπεύθυνο. Σε περίπτωση που είναι τεχνικά εφικτό, μπορούν να ζητήσουν την απευθείας διαβίβαση των δεδομένων τους από έναν υπεύθυνο επεξεργασίας σε άλλον.
6.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
Το δικαίωμα φορητότητας μπορεί να ασκηθεί νομίμως όταν συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις :
- Τα δεδομένα να υποβάλλονται σε αυτοματοποιημένη επεξεργασία στη βάση είτε συγκατάθεσης του υποκειμένου είτε εκτέλεσης σύμβασης στην οποία το υποκείμενο των δεδομένων είναι συμβαλλόμενο μέρος.
- Τα δεδομένα να αφορούν το υποκείμενο και να παρέχονται από αυτό. Θεωρούνται παρεχόμενα απευθείας από το υποκείμενο όταν α) παρέχονται συνειδητά και ενεργητικά από το ίδιο το υποκείμενο ή β) παράγονται και συλλέγονται από τις δραστηριότητες των χρηστών μέσω χρήσης υπηρεσίας ή συσκευής.
- Η άσκηση του δικαιώματος να μην επηρεάζει δυσμενώς τα δικαιώματα και τις ελευθερίες μη συναινούντων υποκειμένων των δεδομένων. Για να προληφθούν οι δυσμενείς επιπτώσεις στους εμπλεκόμενους τρίτους, η επεξεργασία από άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας επιτρέπεται μόνον στο βαθμό που τα δεδομένα παραμένουν υπό τον έλεγχο του αιτούντος χρήστη και η διαχείρισή τους ικανοποιεί αποκλειστικά προσωπικές ή οικιακές ανάγκες.
6.3. Σε ποιες περιπτώσεις δεν μπορεί να ασκηθεί
Το δικαίωμα φορητότητας δεν μπορεί να ασκηθεί:
- Στις περιπτώσεις που έχει ασκηθεί προηγουμένως το δικαίωμα διαγραφής.
- Στις περιπτώσεις όπου η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας.
6.4. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας επί του αιτήματος φορητότητας
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Περαιτέρω υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας
- Έχει υποχρέωση να ελέγχει και να επαληθεύει ότι τα δεδομένα είναι ακριβή και επικαιροποιημένα προτού τα διαβιβάσει στον υπεύθυνο επεξεργασίας που θα υποδείξει το υποκείμενο των δεδομένων.
- Ενεργεί εξ ονόματος του υποκειμένου των δεδομένων, συμπεριλαμβανόμενης και της περίπτωσης διαβίβασης των δεδομένων απευθείας σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, οπότε δεν φέρει ευθύνη για τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων του λαμβάνοντα υπευθύνου επεξεργασίας.
Γ. Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας :
- διαβιβάζει απευθείας τα αιτούμενα στοιχεία στον υπεύθυνο επεξεργασίας που του έχει υποδείξει το υποκείμενο των δεδομένων, ή
- σε περίπτωση που το έχει ζητήσει το υποκείμενο των δεδομένων του χορηγεί τα σχετικά στοιχεία.
6.5.Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος του υποκειμένου των δεδομένων, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα :
- για τους λόγους της απόρριψης, και
- ότι έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του καθώς και δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του καθώς και δικαστικής προσφυγής.
7) Δικαίωμα εναντίωσης
7.1.Τι είναι το δικαίωμα εναντίωσης
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να αντιτάσσεται ανά πάσα στιγμή και για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάστασή του, στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν.
7.2. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί
Το δικαίωμα μπορεί να ασκηθεί, ανά πάσα στιγμή, όταν η επεξεργασία βασίζεται:
- σε εκτέλεση καθήκοντος προς το δημόσιο συμφέρον, ή
- στην ύπαρξη έννομου συμφέροντος τρίτου ή του υπευθύνου επεξεργασίας, ή
- στις ανωτέρω βάσεις και λαμβάνει χώρα κατάρτιση προφίλ.
7.3. Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας επί του αιτήματος εναντίωσης
Α. Προθεσμία απάντησης επί του αιτήματος
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να απαντήσει στο υποκείμενο των δεδομένων στις προβλεπόμενες από τον ΓΚΠΔ προθεσμίες και δη σε έναν μήνα από την υποβολή του αιτήματος με δυνατότητα παράτασης της εν λόγω προθεσμίας κατά δύο ακόμα μήνες σε περίπτωση που επικαλείται και τεκμηριώνει πολυπλοκότητα του αιτήματος ή μεγάλο αριθμό αιτημάτων.
Β. Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος, ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να:
- σταματήσει την επεξεργασία,
- σταματήσει άμεσα την επεξεργασία, σε περίπτωση που αυτή γίνεται για λόγους εμπορικής προώθησης.
7.4. Εξαιρέσεις ικανοποίησης
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν υποχρεούται να ικανοποιήσει το δικαίωμα εναντίωσης στις εξής περιπτώσεις:
- εάν καταδείξει επιτακτικούς και νόμιμους λόγους για την επεξεργασία, οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών του υποκειμένου των δεδομένων ή
- προκειμένου να θεμελιώσει, ασκήσει , ή υποστηρίξει νομικές αξιώσεις του.
7.5. Απόρριψη αιτήματος – Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Α. Απόρριψη αιτήματος
Σε περίπτωση απόρριψης του αιτήματος του υποκειμένου των δεδομένων, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ενημερώνει με πλήρως αιτιολογημένη απάντηση το υποκείμενο των δεδομένων σχετικά και ειδικότερα :
- για τους λόγους της απόρριψης,
- για το δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή (επισημαίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας με την Αρχή) για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και
- για το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
Β. Μη ανταπόκριση σε υποβληθέν αίτημα
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν απαντήσει επί του υποβληθέντος αιτήματος εντός της νόμιμης προθεσμίας, ή η απάντησή του δεν είναι ικανοποιητική:
- το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα υποβολής σχετικής καταγγελίας στην Αρχή για τη μη ικανοποίηση του δικαιώματός του, καθώς και δικαστικής προσφυγής.
Αρχεία των δραστηριοτήτων επεξεργασίας βάσει του άρθρου 30 ΓΚΠΔ
Η επιχείρηση με την επωνυμία OKSANA MIKOLA BALAN (και διακριτικό τίτλο …………………….) η οποία εδρεύει στ… ΛΟΥΤΡΑΚΙ (οδός ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, αρ. 20, Τ.Κ. 20300, τηλ. 2744302639 e-mail: info@roxistyle.gr), (εφεξής «Επιχείρηση), τηρεί αρχείο με τις παρακάτω δραστηριότητες επεξεργασίας για τις οποίες είναι υπεύθυνη:
Α. Κλάδος Λιανεμπορίου – Διαχείριση πελατών | |
Σκοπός επεξεργασίας | παροχή υπηρεσιών λιανικού εμπορίου προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των εξ αποστάσεως υπηρεσιών ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-shop)(συμβατική σχέση)τιμολόγηση προϊόντωνσυμμετοχή σε προγράμματα επιβράβευσης (loyalty/bonus) απευθείας προώθηση με ηλεκτρονικά μέσα |
Είδος δεδομένων | Στοιχεία ταυτοποίησης και τιμολόγησης; ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και ΔΟΥΣτοιχεία επικοινωνίας: ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου (σταθερό, κινητό)Στοιχεία πληρωμών: πιστωτικές κάρτες, εξοφλήσεις/οφειλές)Στοιχεία συναλλαγών: ιστορικό συναλλαγών κλπ.)Στοιχεία σχετικά με τη συμμετοχή σε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών (loyalty/bonus), ήτοι πόντοι συναλλαγών, ιστορικό εξαργυρώσεων κλπ |
Κατηγορίες υποκειμένων των δεδομένων | Πελάτες |
Αποδέκτες | Η παρόν επιχείρησηΜεταφορικές εταιρείες courier (αποστολή της παραγγελίας)Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (όπου απαιτείται για την εκτέλεση της συναλλαγής) Φορολογικές αρχές (βάσει της ισχύουσας φορολογικής νομοθεσίας) Δικηγόροι (εφόσον απαιτείται) Δικαστικοί επιμελητές, συμβολαιογράφοι, δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές, καθώς και ελεγκτικές αρχές (όπου προβλέπεται) |
Χρόνος τήρησης δεδομένων | Μέγιστος χρόνος 20 έτη για παραγραφή αστικών αξιώσεων κατά του υπεύθυνου επεξεργασίας βάσει του άρθρου 937 ΑΚ. Να εξετάσει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ζητήματα φορολογικής και ειδικής νομοθεσίας. |
Γενική περιγραφή των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλεια | Σύμφωνα με τον κατάλογο με τα βασικά μέτρα ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων |
ΣΤ.Προσέγγιση δυνητικών πελατών | |
Σκοπός επεξεργασίας | Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα (email, SMS) αποστολή ενημερωτικών δελτίων (newsletters) |
Είδος δεδομένων | Στοιχεία ταυτοποίησης φυσικού προσώπου: ονοματεπώνυμο Στοιχεία επικοινωνίας: κινητό τηλέφωνο, email |
Κατηγορίες υποκειμένων των δεδομένων | Δυνητικοί πελάτες |
Αποδέκτες | Η παρόν επιχείρησηΔικηγόροι (εφόσον απαιτείται)Δικαστικοί επιμελητές, συμβολαιογράφοι, δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές, καθώς και ελεγκτικές αρχές (όπου προβλέπεται) |
Χρόνος τήρησης δεδομένων | Μέχρι την ανάκληση συγκατάθεσης ή την ενεργοποίηση του δικαιώματος εναντίωσης |
Γενική περιγραφή των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλεια | Σύμφωνα με τον κατάλογο με τα βασικά μέτρα ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων |
Ζ. Διαχείριση περιστατικών παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα | |
Σκοπός επεξεργασίας | Διερεύνηση του περιστατικού παραβίασης και, ενημέρωση υποκειμένων, τα οποία επηρεάζονται από το εκάστοτε περιστατικό και καταχώριση του περιστατικού στο εσωτερικό μητρώο/αρχείο της επιχείρησης |
Είδος δεδομένων | Στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας επηρεαζόμενου φυσικού προσώπου: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, email. Στοιχεία αναφορικά με τη φύση της παραβίασης |
Κατηγορίες υποκειμένων δεδομένων | Πελάτες, εργαζόμενοι, προμηθευτές |
Αποδέκτες | Στην εκτελούσα την επεξεργασία εταιρεία με την οποία συμβάλλεται η Επιχείρηση για τη διερεύνηση του περιστατικού παραβίασηςΔικαστικοί επιμελητές, συμβολαιογράφοι, δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές, ελεγκτικές αρχές (όπου προβλέπεται) |
Χρόνος τήρησης δεδομένων | Μέγιστος χρόνος 20 έτη για παραγραφή αστικών αξιώσεων κατά του υπεύθυνου επεξεργασίας βάσει του άρθρου 937 ΑΚ. Να εξετάσει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ζητήματα ειδικής νομοθεσίας |
Γενική περιγραφή των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλεια | Σύμφωνα με τον κατάλογο με τα βασικά μέτρα ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων |
Cookies
Τι είναι τα cookies
Τα cookies είναι μικρά αρχεία με πληροφορίες που ένας διαδικτυακός τόπος αποθηκεύει στον υπολογιστή ενός χρήστη ή επισκέπτη ώστε κάθε φορά που συνδέεται στην ιστοσελίδα η τελευταία να ανακτά τις εν λόγω πληροφορίες και να προσφέρει στον χρήστη σχετικές με αυτές υπηρεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων πληροφοριών είναι οι προτιμήσεις του χρήστη σε μια ιστοσελίδα, όπως αυτές δηλώνονται από τις επιλογές που κάνει στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα (π.χ. επιλογή συγκεκριμένων «κουμπιών», αναζητήσεων, διαφημίσεων, κ.λπ.).
Η παρ. 5 του άρθρου 4 ν. 3471/2006 ορίζει ότι η αποθήκευση και η πρόσβαση σε πληροφορίες αποθηκευμένες σε τερματικό εξοπλισμό χρήστη επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής ή χρήστης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του μετά από σαφή και εκτενή ενημέρωση.
Ως εξαίρεση στην υποχρέωση λήψης συγκατάθεσης, η παρ. 5 του άρθρου 4 ν. 3471/2006, ορίζει την περίπτωση αποθήκευσης και πρόσβασης σε πληροφορίες που έχουν ως αποκλειστικό σκοπό τη «διενέργεια της διαβίβασης μίας επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή είναι αναγκαία για την παροχή υπηρεσίας της κοινωνίας της πληροφορίας, την οποία έχει ζητήσει ρητά ο χρήστης ή ο συνδρομητής».
Σχετικά με Real Cookie Banner
Για τη διαχείριση των χρησιμοποιούμενων cookies και παρόμοιων τεχνολογιών (tracking pixels, web beacons κ.λπ.) και των σχετικών συναινέσεων, χρησιμοποιούμε το εργαλείο συναίνεσης “Real Cookie Banner”. Λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του “Real Cookie Banner” μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://devowl.io/rcb/data-processing/.
Η νομική βάση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο αυτό είναι τα Άρθ. 6 (1) (γ) ΓΚΠΔ και Άρθ. 6 (1) (στ) του ΓΚΠΔ. Το δημόσιο συμφέρον μας είναι η διαχείριση των χρησιμοποιούμενων cookies και παρόμοιων τεχνολογιών και των σχετικών συναινέσεων.
Η παροχή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα δεν είναι ούτε συμβατικά υποχρεωτική ούτε απαραίτητη για τη σύναψη σύμβασης. Δεν είστε υποχρεωμένοι να παρέχετε τα προσωπικά δεδομένα. Εάν δεν παράσχετε τα προσωπικά δεδομένα, δεν θα είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε τις συναινέσεις σας.
Δείτε όλη την Πολιτική Cookie εδώ.